Pages

Tuesday 5 January 2021

Selamat Datang ke Blog Sembang Niaga!


Selamat Datang ke Blog 

Sembang Niaga 

Synstyle Creative Ventures

Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda.

Salam Sembang Niaga..

Terima kasih kerana sudi membaca Blog kami ini. Di dalam blog ini, kami akan berkongsi dengan anda artikel-artikel menarik yang disediakan oleh saya, Azharee Wahid dan rakan-rakan perniagaan dari Synstyle Creative Ventures kepada anda mengenai Pemasaran & Jualan, Perniagaan & Rancangan Perniagaan, Kewangan, Media Sosial, Pemasaran Mobile, Gaya hidup dan Pembangunan Diri.

Anda juga akan mendapati informasi yang diberikan dapat membantu anda dalam memahami kaedah dan gaya hidup dalam perniagaan secara umum dengan lebih mendalam, serta tips-tips pembangunan diri yang dapat mempertingkatkan kejayaan anda sesuai dengan slogan kami iaitu "Simplifying Success" @ Kejayaan Anda Dipermudahkan.

Synstyle Creative Ventures adalah sebuah Syarikat Runding Cara  yang berfokus kepada membantu usahawan dan bakal usahawan dalam aspek Kepakaran dalam Kemahiran Jualan Secara Professional, Penulisan & Latihan Penulisan Rancangan Perniagaan & Social Mobile Biz.

Jangan ketinggalan juga mendapatkan tip-tip percuma dari saya, Azharee Wahid selaku Pengarah Urusan Perunding Cara Synstyle Creative Ventures dari laman Facebook peribadi saya; https://www.facebook.com/azhareewahid kerana ia mungkin dapat membantu dalam pelbagai aspek kehidupan anda!

Moga Blog ini dapat memanfaatkan anda. 

Salam perkenalan!

Abd Azharee Abdul Wahid

Synstyle Creative Ventures (001960407-W), 9-1, Jalan PJS 11/28b, Bandar Sunway, 46150 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia, Tel: 603-5636 5507 / 6017-677 9886 Faks: 603-5637 8795, Email: info@synstyle2u.com, Website: www.synstyle2u.com



No comments:

Sila komen...